» » » На 9 июля 2010 г. аграрии намолотили более 4 млн. т зерна

Опрос

Генетически модифицированные продукты ГМО
Результаты   Опросы
Архивы
На 9 июля 2010 г. аграрии намолотили более 4 млн. т зерна
Украинские аграрии по состоянию на 9 июля 2010 г. собрали 4 019,1 тыс. т зерновых и зернобобовых культур. Об этом сообщает Министерство аграрной политики Украины. Фактически аграрии обмолотили 1,7 млн. га посевных площадей из планируемых к уборке 11,9 млн. га, т.е. 14% от прогноза. Средняя урожайность зерна составляет 24,3 ц/га. Больше всего собрали в Одесской области 1,2 млн. т. В частности, пшеницы собрано 1,25 млн. т, ячменя 2,7 млн. т, гороха 266 тыс. т, рапса 510 тыс. т.
Добавил admin 29-10-2014, 14:07 Просмотров: 1332
repksv 25 мая 2019 11:42
Tips for buying a copy here. replica balenciaga uk People spend a lot of time searching on the Internet, where there are many replicas of famous designer brands on sale,replica balenciaga shirts and we can be sure that they are of high quality and quality.
Цитировать          1
Paullmb 3 июня 2019 04:43
Copying Christian Louboutin shoes is very beautiful and very temperament. cheap Christian Louboutin shoes I really like this replica Christian Louboutin shoes. The store service is very good, the quality of the shoes is very good,cheap men Christian Louboutin derby and the price is very cost-effective, I think I am very cheap, good quality and cheap
Цитировать          2
Griffii 14 июня 2019 11:28
Deze replica Moncler-jurk is van een perfecte kwaliteit en comfortabel om te dragen. Goedkope Moncler jassen Hij draagt niet je voeten tijdens het reizen. Ik adviseerde deze site aan mijn goede vrienden, ze zijn erg blij, Goedkope Moncler kinderen kunnen zulke goedkope Moncler-kleding kopen.
Цитировать          3
replica 17 июня 2019 11:02
Butikken har l?st problemer for mig, tjenesten er meget t?lmodig,k?b moncler boern det er en perfekt shopping oplevelse. Da jeg modtog Moncler t?j, troede jeg, det var en god kopi af Moncler dunjakke.k?b moncler boern vest Jeg kan lide denne online butik, denne Moncler kjole er enkel og gener?s. Meget tilfreds med dette k?b.
Цитировать          4
chen 1 июля 2019 11:07
Ik kocht dit exemplaar van gucci schoenen en tassen en kleding van deze winkel,goedkoop gucci schoenen de kwaliteit is zeer goed, is vaak teruggekocht, aanbevolen aan vrienden in de buurt, goedkoop gucci kaartenhoes ze prijzen allemaal de kwaliteit van schoenen en tassen, de winkel service attitude is goed.
Цитировать          5
Austbn 5 июля 2019 12:16
The quality of this brand is very good and has been used for many years. Cheap polos for sale It's a bit old, others think it's dirty, and it's embarrassing to use it on formal occasions. Once again, I bought the same backpack on this website,REPLICA HUGO BOSS POLOS the quality is very good, almost the same as the original, you can put an ipad, a SLR camera, a number of clothes and the like, light enough to travel enough, try to back feel comfortable
Цитировать          6
replica 12 июля 2019 11:12
Il negozio ha risolto i problemi per me, il servizio ? molto paziente,replica adidas yeezy questa ? una perfetta esperienza di acquisto. Quando ho ricevuto le scarpe, ho pensato che fosse una buona copia delle scarpe.perfetti adidas yeezy Mi piace questo negozio online, questa scarpa ? semplice e generosa. Molto soddisfatto di questo acquisto.
Цитировать          7
Griffii 31 июля 2019 05:29
The watch is designed and functionally sober and elegant.Top Quality Replica Rolex UK The quality is relatively perfect. This is the first time I bought a copy watch. This watch is very surprising to me. The color is very low-key, looks very lady,Perfect Replica rolex air-king watches gave the girlfriend one, the girlfriend has always praised this watch in front of me, she is very happy.
Цитировать          8
Griffiiaa 3 августа 2019 09:35
Copying the watch is very nice, this is a high-end style.replica watches I really like this replica watch. The store service is very good, the quality of the watch is very good, and the price is very cost-effective,replica patek philippe twenty watches I think it is very cheap, good quality and low price.
Цитировать          9
chen yan 10 августа 2019 06:19
I bought this copy of the nike shoes from this store,buy cheap air jordan uk the quality is very good, has been repurchased many times, recommended to friends around, cheap air jordan 1 they boast good quality shoes, good service attitude, five-star praise
Цитировать          10
Austbn 20 августа 2019 06:35
I bought this copy pen from this store, the quality is very good, replica mont blanc pen has been repurchased many times, recommended to friends around, replica mont blanc ballpoint pen they all praise the quality of the pen, the store service attitude is good.
Цитировать          11
Austbn 23 августа 2019 05:12
My boyfriend likes to copy watches.aaa rolex watches uk
When you buy it back, this gorgeous replica watch is amazing. The watch design and function are very fresh and elegant.fake rolex deepsea The quality is relatively perfect. This copy watch is very special, the quality is very good, the price is very cheap
Цитировать          12
Griffiiaa 28 августа 2019 06:48
Tips for buying a copy here. replica balenciaga uk People spend a lot of time searching on the Internet, where there are many replicas of famous designer brands on sale,replica balenciaga wallets and we can be sure that they are of high quality and quality.
Цитировать          13
uk 9 октября 2019 10:31
J'ai achet? cette copie de chaussures et de v?tements Gucci dans ce magasin,gucci pas cher la qualit? est tr?s bonne, elle a ?t? rachet?e plusieurs fois,gucci ceintures pas cher elle est recommand?e ? des amis, ils louent tous la qualit? des chaussures, l'attitude du magasin est bonne.
Цитировать          14
replica iwc watches 15 октября 2019 11:38
My boyfriend likes to copy watches.uk replica watches When you buy it back, this gorgeous replica watch is amazing. The watch design and function are very fresh and elegant.replica iwc watches The quality is relatively perfect. This copy watch is very special, the quality is very good, the price is very cheap
Цитировать          15